Vi har utviklet en digital plattform for Entra ASA som ivaretar sikkerhet, personvern og HMS-krav ved arbeid, vedlikehold, besøk og ferdsel i og rundt selskapets eiendommer og byggeprosjekter.
Løsningen, som har fått navnet EntraSafety, er utviklet for å sikre at Entra ivaretar GDPR-kravene og for å digitalisere måten leverandører og håndverkere registrerer og dokumenterer arbeid og besøk på Entras bygg.
Et effektivt verktøy for drift av eiendommer
EntraSafety – digital løsning for drift av eiendommer, forbedrer effektivitet og kvalitet i det daglige arbeidet hos Entra ASA.
- Holder oversikt over arbeid som pågår på byggene, fra når arbeidet begynner til ferdigstillelse
- Sikrer at leverandørene er kjent med HMS-rutiner og etterlever disse
- Ivaretar GDPR-regelverket ift. lagring av personopplysninger
- Oversikt over innleid arbeidskraft
- Oppfyller krav om samfunnsansvar
- Kvalitetssystem mot leietakere
Digital plattform
Løsningen er utviklet som en plattformtjeneste slik at eiendomsselskaper kan koble seg på og ta i bruk tjenesten. Eiendomsselskapet får tilgang via et «dashboard» hvor man kan administrere brukere, roller og arbeidsflyt, skjema, statistikk og rapporter.